[linux] Re: Vraag van nieuw lid over website

Rutger van Sleen (NLLGG) rutger.van.sleen op nllgg.nl
Zo Okt 21 15:51:16 CEST 2012

Hoi Hans, Meine en linux op lists.nllgg.nl,

Uit de laatste nieuwsbrief:

   "Ook zijn oude logingegevens niet langer geldig, accounts voor leden
   zullen later aangemaakt worden. Wanneer dit gaat gebeuren is ook nog
   niet bekend."

Het inlog-blok is er voor de weinige mensen die momenteel al wel een
account hebben. Ik zal kijken of dat ergens duidelijk gemaakt kan
worden.

Mvg, Rutger