[linux] Re: Vraag van nieuw lid over website

Zo Okt 21 19:51:58 CEST 2012

Aldus schreef hansrood op Sun, Oct 21, 2012 at 03:42:44PM +0200:

> Beste Meine
> Dat is een heel goeie vraag!
> Ik stuur hem bij deze door want ik weet het zelf ook niet meer.
> Ik denk dat er in onze nieuwe site nog iets ontbreekt.

Beste Hans,

Wat nog ontbreekt is de pagina met de namen van de bestuursleden.
En verder heb ik tot nog toe de nieuwsbrieven, de jaarplannen, de
jaarverslagen, de balansen, budgetten, de notulen van de bestuurs-
vergaderingen en ALV's, de presentaties, verslagen van bijeenkomsten
en de pennevruchten van de documentatiecommissie niet gevonden:-(

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....