[linux] Re: authorization failed...?

Willem Kossen willemkossen op hotmail.com
Wo Apr 10 10:36:54 CEST 2013

> From: fred op mobach.nl
> To: linux op lists.nllgg.nl
> Subject: [linux] Re: authorization failed...?
> Date: Tue, 9 Apr 2013 19:03:53 +0200

> Het certificaat stamt van CAcert.org, en deze CA is door
> browserleveranciers  nog niet opgenomen in de lijst van vertrouwde
> CA's, die hadden liever Diginotar ofzo.
> --
Graag de juiste keuze aanvinken:0. Het is een groot voordeel dat CAcert niet is opgenomen, want nu moeten mensen zelf nadenken.0. Het is een groot nadeel dat CAcert niet is opgenomen, want veel mensen kunnen niet zelf nadenken.
Willem Kossen