[linux] Re: einde XP als kans

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Ma Apr 15 07:22:18 CEST 2013

Op 12 april 2013 18:55 heeft paai <j.j.paijmans op gmail.com> het
volgende geschreven:

> Meine, de NLLGG is er niet om iets aan de promotie van Linux of Open
> Source te doen. Ook niet om een platform of forum te zijn voor zorgen
> over vendor lock-in, kwetsbaarheid door monocultuur of andere dingen die
> iets te maken zouden kunnen hebben met de positie van Linux in de IT wereld.
>
> Stommelingen als ondergetekende hebben bijna twintig jaar lang de
> vergissing begaan om te denken dat dat wel zo is, dat de NLLGG zich in
> het publieke debat over operating systemen, open source en
> maatschappelijk verantwoorde IT zou mengen of het zelfs aan zou
> [...]

Wat op zich natuurlijk niet wegneemt dat je gewoon advocaat voor Linux
kunt zijn en blijven. Gewoon als de gelegenheid zich voordoet laten
zien waarom jij het een goed alternatief vindt (en hopen dat ze niet
teveel afhankelijk zijn geworden van silverlight sites met DRM of  MS
Office).

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman