[linux] Re: einde XP als kans

meine trialero op gmx.com
Di Apr 16 23:46:32 CEST 2013

> Wat op zich natuurlijk niet wegneemt dat je gewoon advocaat voor Linux
> kunt zijn en blijven.

mooi om te zien dat er nu toch wat reactie loskomt, TNX!

promotie en (politieke) actie gaat dus niet vanzelf, maar is van actieve gebruikers/advocaten/leden afhankelijk.

zijn er hier ook leden die op dit gebied als eens actie hebben ondernomen?

ik ben het wel eens met de waarneming van Daniel--in .nl wentelt men zich liever van de ene in de andere vendor lock-in (M$ -> Apple) dan dat _echt_ wordt gekeken naar functionaliteit en kosten. een spiegel voorhouden ("je schakelt ook probleemloos over van XP op Mac of van Symbian op iOS") heeft meestal geen enkel effect. soms denk ik ook wel eens dat je daar als FOSS nauwelijks tegen op kan.

--
//meine