[linux] Re: Petitie van Open Source Webwinkel Hettes

paai j.j.paijmans op gmail.com
Za Apr 20 10:57:12 CEST 2013

Ik wordt toch altijd een beetje pissig van zulke reacties. Natuurlijk is
het voor een techneut met genoeg geld mogelijk. Maar het is wel mooi een
nieuwe en verrekt hoge drempel erbij om de wat minder technologisch
aangelegde mensen met Linux te laten werken.

Zeg nou eens eerlijk: zie je dat zelf niet of zit je ons te stangen?