[linux] Re: Petitie van Open Source Webwinkel Hettes

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Zo Apr 21 08:06:43 CEST 2013

Ik heb uiteraard geprobeerd mijn dochters achter linux te krijgen,
zonder succes ...tot een van hen aan een promotieonderzoek  begon met
veel rekenwerk (prehistorisch dna). En nu kan ik met mijn jongste
dochter over chmod praten, en ssh, en de voor- en nadelen van perl...

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com