[linux] emuziek.nl

jjc whoisjjc op yahoo.com
Di Apr 23 18:43:38 CEST 2013

http://tweakers.net/nieuws/88679/bibliotheken-gaan-met-gratis-muziekdienst-concurrentie-met-spotify-aan.html?utm_source=feedly

<quote> Bibliotheken lanceren eigen streaming muziekdienst
Een samenwerking van Nederlandse bibliotheken heeft een eigen Spotify-concurrent gelanceerd.

Het gaat voorlopig om een pilot met de naam eMuziek. Wie al een bibliotheekpasje heeft, kan zonder extra kosten 150 nummers per maand luisteren.
</quote>

Op mijn Ubuntu-box met de laatste Adobe Flash voor Linux krijg ik de foutmelding

"Voor het correct functioneren van eMuziek.nl is de laatste versie van de adobe flash player nodig. U kunt deze op onderstaande url downloaden en installeren"

Nou zal het wel zijn omdat de laatste versie van Flash die voor Linux ondersteund wordt, versie 11.2 is, en die zal volgens emuziek.nl wel "te oud" zijn, maar ik krijg de melding ook bij Chromium, en ik dacht dat die flash native had ingebouwd. Nou ja, iemand ideeen? Of weet waar te klagen?

mvg
John