[linux] Re: emuziek.nl

jjc whoisjjc op yahoo.com
Di Apr 23 21:54:10 CEST 2013

Hij blijkt het nu opeens wel te doen. Probleem opgelost, zo lijkt het. Aangezien hij nu zelfs lijkt te laden met Flashblock *aan*, zullen ze iets aan de site veranderd hebben, denk ik.

> Ik denk dat het een DRM kwestie is. Maar who cares, er zijn
> zat torrent
> clients voor Linux. Waarom zou je je ergeren aan een
> streaming dienst?

Omdat ik het voor de adoptie van Linux belangrijk vind dat er vanuit de aanbod-kant geen onnodige belemmeringen voor (nieuwe) gebruikers zijn, reageer ik het liefst in een zo vroeg mogelijk stadium, als ik het tegenkom. De BBC heeft ook uiteindelijk haar iPlayer beschikbaar gemaakt voor (o.a.) Linux. Als je teveel mensen moet gaan vertellen dat bepaalde dingen gewoon niet werken onder *nix, kun je net zo goed ophouden met het promoten van FOSS.

grt
John