[linux] Re: emuziek.nl

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Wo Apr 24 12:41:14 CEST 2013

Zo te zien zijn er nog wel meer problemen met de site.... ik krijg
voornamelijk missende stylesheets en errors als ik verder klik om iets te
luisteren:
Notice: Undefined variable: _WROOT in
C:\wamp\www\eMuziek\eMuziek\Link\Link.php on line 21

Warning: require_once(C:/wamp/www/eMuziek/Cat/Catalogus.Functions.Lib.php)
[function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory
in C:\wamp\www\eMuziek\eMuziek\Link\Link.php on line 21

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required
'C:/wamp/www/eMuziek/Cat/Catalogus.Functions.Lib.php'
(include_path='.;c:\wamp\php_libs') in
C:\wamp\www\eMuziek\eMuziek\Link\Link.php on line 21

Jammer dat ze de best-practices niet volgen... en errors met filenamen en
andere leuke informatie lekken naar de visitors.

--
Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant