[linux] Re: W7 opnieuw installeren op HP pc.

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Zo Dec 15 16:07:08 CET 2013

Ik was te snel; nadat ik op verzenden had gedrukt, zag ik het andere
draadje. Negeer deze maar.
mvg, Guus
 Op 15 dec. 2013 16:00 schreef "Guus Snijders" <gsnijders op gmail.com> het
volgende: