[linux] Re: De invloed van een brief aan de Tweede Kamer is veel minder gering dan je zou denken

jjge jjge op xs4all.nl
Ma Dec 16 17:00:32 CET 2013

On 16.12.2013 16:23, paai wrote:

> Niemand hier die het is opgevallen dat de migratie van Munchen van
> Windows naar Linux eindelijk voltooid is...?

Jazeker! Er zijn nieuwsgroepen waar dat bericht zo vaak langs kwam, dat
ik het gevoel begon te krijgen, dat het de enige success story was :-(

--
joop gerritse
Mühlenstrasse 11