[linux] Re: De invloed van een brief aan de Tweede Kamer is veel minder gering dan je zou denken

Richard ml op radoeka.nl
Di Dec 17 18:33:56 CET 2013

Allen,

Op dinsdag 17 december 2013 11:57:22 schreef Paul Slootman:

> Ik kan wel zeggen dat de server en alle kassa's van 's lands grootste
> kruidenier op debian linux draaien, de kassa's worden via FAI
> geinstalleerd.

kan dit draadje weer terug naar de oorspronkelijke onderwerp: "De invloed van
een brief aan de Tweede Kamer is veel minder gering dan je zou denken".

Als er toch nog behoefte is aan het bespreken van linux installaties /
migraties start dan even een nieuwe discussie.

--
Richard