[linux] Re: onwillige printer-installatie (samsung scx-3400)

Do Jan 3 16:19:15 CET 2013

On 12/28/12 23:50, Guus Snijders wrote:
> Excuses voor de toppost, maar wat misschien werkt het wel als je die
> printer toevoegd via de cups webinterface ?
> Ik had hier ooit ruzie met een HP printer, via cups zelf lukte het toen wel.
>
> Mvg, Guus
Ook excuses van mijn kant voor de late reactie .
Ik heb de volgende tegenstrijdige schermen:
yast: hardware-> printers: beeld "printerconfiguration":
name: scx3400, status "ready"

cups webpagina: name: scx3400, status "Idle"

Na het geven van een printer-commando in Open Office, dat geen
reactie liet zien, gaf ik het lpq-commando in een console:
lpq
scx3400 is ready
no entries

Vind dit alles nogal ontmoedigend, en heb geen idee wat nog te doen

Julien

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl