[linux] Re: onwillige printer-installatie (samsung scx-3400)

Do Jan 3 17:32:50 CET 2013

Aldus schreef Julien Michielsen op Thu, Jan 03, 2013 at 04:19:15PM +0100:

> Ook excuses van mijn kant voor de late reactie .
> Ik heb de volgende tegenstrijdige schermen:
> yast: hardware-> printers: beeld "printerconfiguration":
> name: scx3400, status "ready"
>
> cups webpagina: name: scx3400, status "Idle"
>
> Na het geven van een printer-commando in Open Office, dat geen
> reactie liet zien, gaf ik het lpq-commando in een console:
> lpq
> scx3400 is ready
> no entries
>
> Vind dit alles nogal ontmoedigend, en heb geen idee wat nog te doen

????

Wat probeert cups dan te doen en wat is het resultaat???? Hoe is die
printer geconfigureerd? Wat zeggen de log files?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....