[linux] Re: Zoek hulp bij het toepassen/aanbrengen van kernel-patch

Ma Jan 7 16:08:28 CET 2013

On 01/07/13 10:38, Julien Michielsen wrote:
> Zou iemand zo vriendelijk willen zijn te kijken naar de URL-verwijzing van
> hierboven op kerneltrap.org, en willen kijken of de toepassing van
> die patch op linux/drivers/ata/ahci.c zo gemakkelijk is dat het mij
> in een paar regels is uit te leggen? Of - wanneer het te moeilijk lijkt -
> me willen zeggen "begin er niet aan, wacht of suse je melding op
> wil lossen".
> Vast mijn dank.
> Julien

Mijn vraagstelling was een beetje "kort door de bocht".  Wat ik
graag zou willen weten/leren: kun je uit het e-mail bericht op
http://kerneltrap.org/mailarchive/git-commits-head/2008/6/14/2122314
*
*

afleiden wat de inhoud van het bestand ahci.c zou moeten zijn
om mij een goed opstartende kernel te laten maken?  Heb al
wat materiaal gelezen over patch en diff, maar het is mij nog
niet duidelijk hoe ik uit de combinatie van bovengenoemd arti-
kel en ahci.c uit mijn kernel een voor mij werkende routine kan
produceren.
bvd
Julien

--