[linux] Re: Linux en Java

meine trialero op gmx.com
Ma Jan 14 06:55:32 CET 2013

On Sun, 13 Jan 2013 21:23:46 +0100
Bart-Jan Vrielink <bartjan op vrielink.net> wrote:

> Ja, maar updates zijn volgens mij beschikbaar.
> [security tracker CVE-2013-0422]

ik heb net op bugzilla gekeken--gebruik Fedora--maar vind de info multi-interpretabel... ik heb java-1.7.0-openjdk op mijn systeem draaien. de Fedora versie blijkt wel een risico te hebben, maar de Red Hat versie niet. huh? ik heb v9 draaien en een update is er nog niet. zullen ze wel mee wachten tot die wel goed is.

oracle geeft alleen aan dat ze va update 10 de security op hoog hebben gezet en dat je geprompt wordt als java door een site wordt aangesproken. dan mag je zeker zelf kiezen of je onveilig surft.

ook zie ik nergens iets over icedtea webplugin voor java.

--
//meine