[linux] kun je vers gemaakte kernel op andere partitie installeren?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Ma Jan 14 13:01:13 CET 2013

Zoals ik eerder op deze lijst heb gemeld kan ik suse 12.2 niet
opgestart krijgen van mijn machine.  Tijdens het booten krijg
ik de melding:
ata2: soft reset failed, device not ready
Wanneer je google't naar "linux ata soft reset failed" dan vind je
hopen meldingen van mensen met het zelfde probleem.  Dit verwacht
ik op te kunnen lossen door een "make install" uit te voeren met
CONFIG_SATA_PMP=n.  Dat levert echter een probleem op, want
ik krijg 12.2 niet opgestart.  Op dezelfde machine krijg ik 12.1
moeiteloos opgestart, en ik heb de kernel al gecompileerd.