[linux] Re: kun je vers gemaakte kernel op andere partitie installeren?

Di Jan 15 13:13:54 CET 2013

Aldus schreef Julien Michielsen op Mon, Jan 14, 2013 at 01:01:13PM +0100:
> Zoals ik eerder op deze lijst heb gemeld kan ik suse 12.2 niet
> opgestart krijgen van mijn machine.  Tijdens het booten krijg
> ik de melding:
> ata2: soft reset failed, device not ready
> Wanneer je google't naar "linux ata soft reset failed" dan vind je
> hopen meldingen van mensen met het zelfde probleem.  Dit verwacht
> ik op te kunnen lossen door een "make install" uit te voeren met
> CONFIG_SATA_PMP=n.  Dat levert echter een probleem op, want
> ik krijg 12.2 niet opgestart.  Op dezelfde machine krijg ik 12.1
> moeiteloos opgestart, en ik heb de kernel al gecompileerd.

Dan start u toch gewoon SuSE 12.1 op, downloadt de kernel van 12.2
of whatever u denkt dat gaat werken, compileert en installeert die
gewoon en past grub.conf aan zodat SuSE 12.2 zal proberen te booten
met de door u gebakken kernel....

Suc6,

Daniel

--

		People who bought this story also bought....