[linux] Re: Samsung ondersteunt geen printers achter linux machines

Di Jan 15 12:59:48 CET 2013

Aldus schreef Julien Michielsen op Sun, Jan 15, 2012 at 11:30:01AM +0100:
> Een aantal jaren terug heb ik een Samsung ML-1610 laser
> printer gekocht. Printer heeft het altijd goed gedaan, en was
> zonder probleem (o.a. met samsung drivers) aan te sluiten
> op mijn computer. Nu werken hun drivers niet meer onder
> linux, en ook suse yast

Dit is wel weer erg kort door de bocht. Als de printer het
altijd goed heeft gedaan (ook onder Linux) en nu niet meer, dan
is het papier of de toner op of de printer kapot of de elektriciteit
uitgevallen.

Tenzij u een andere versie van Linux gebruikt dan voorheen.
Welke drivers gebruikte u die wel werkten en gebruikt u
nu dezelfde drivers of andere? Hebt u geprobeerd om de oude
drivers opnieuw te compileren voor de nieuwe distributie?

Succes,

Daniel