[linux] Re: HP dwingt haast tot gebruik van hun software, geeft nul bij vraag software-ondersteuning

meine trialero op gmx.com
Di Jan 15 21:23:02 CET 2013

> Het punt dat misgaat:  Aan het einde van het script
/snip

ik heb een HP PSC 1610 multifunctional en heb daar ook mee zitten kl**ien voordat printer en scanner goed werkten. HP stuurprogramma's hadden IMO erg veel softwareballast

heb toen geen script gebruikt, maar via de repository hplip hplip-common hplip-libs geïnstalleerd en toen werkte het. in de meeste distro-specifieke fora zijn hier wel draden over

> Dat laatste is moeilijk. Wanneer een lib ge-installeerd is, hoe
> installeer je die dan nog een keer?

# yum/apt erase
# yum/apt install

--