[linux] Re: Ubuntu 64 bits?

Alexander Volovics a.volovic op upcmail.nl
Vr Jul 26 15:12:35 CEST 2013

On Fri, Jul 26, 2013 at 02:18:17PM +0200, Aljo 'Ubuntu' Wijnands wrote:

> De 64 bits Ubuntu versie gaf een foutmelding en wilde niet installeren.
> Toen heb ik maar een 32 bits Ubuntu 12.04.2 LTS geïnstalleerd en dat
> doet het goed.

Als de installatie gelukt is en de boel naar tevredenheid werkt dan
ben je natuurlijk klaar. Prima.

Maar voor de aardigheid:
Weet je nog ongeveer wat de foutmelding was en waar in de procedure
de hapering optrad.
Heb je voor 64 bits de volgende dvd gebruikt:
http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu-cdimages/12.04.2/release/ubuntu-12.04.2-dvd-amd64.iso

AV