[linux] Re: een vraagje om advies

Marc Verhaar mcamav op gmail.com
Zo Jun 2 17:47:30 CEST 2013

Welke suggesties zou je willen hebben? Ik denk dat iedereen zijn/haar eigen
favoriet heeft en je kan uitleggen waarom dat is.
Ik denk dat je het beste zelf kunt testen wat voor jou werkt. Persoonlijk
vind ik het ook gewoon leuk om distro's en omgevingen uit te proberen.

KDE en XFCE zijn mijn persoonlijke favorieten (eerder was dat Gnome2) maar
er is zoveel op de markt.

Succes ermee!

Marc