[linux] Re: Kmail en mailtjes

Ma Jun 3 16:34:22 CEST 2013

Aldus schreef Harold Knibbe op Sat, Jun 01, 2013 at 02:19:05AM +0200:
> Beste allemaal,
>
> IK heb Suse 12.3 en Kmail.
>
> Nou lijkt het wel of Kmail maar een bepaalde hoeveelheid mailtjes kan opslaan.
> Kan dat kloppen.
> Ik schoon regelmatig mijn mailtjes op. Hij lijkt het dan weet even te doen.
> IK heb dat probleem al eerder gehad.
>
> Kan toch eigenlijk niet.
>
> Wie weet hoe het zit.

Windows programma's vertonen wel vaker onhebbelijkheden zoals proberen
complete documenten (c.q. mailboxen) in één keer in het geheugen te
laden. Je inbox af en toe opschonen wil wel helpen. (ik heb nu ruim
3000 berichten).

> Mag je nog steeds geen email onder HTML verzenden trouwens? Aan de Linux
> mailing list natuurlijk. :-)

Zie http://www.nllgg.nl/mailinglijsten

Sinds een bepaald persoon weigerde zich aan de regels te houden is het
op de 'stamtafel' mailing lijst toegestaan om berichten aan te halen
op de manier van Apple; voor de andere gelden de Internet-regels nog.

http://www.leerquoten.nl/quote.html

> Met vriendelijke groeten,
>
> Harold Knibbe

Met vriendelijke groet,