[linux] Re: Iemand Linux werkend gekregen op notebook met Win 8?

Winston Niles winston.niles op gmail.com
Do Jun 13 19:38:33 CEST 2013

Beste Julien,

​Kijk eens in de bios of er een optie is met iets dergelijks als "Legacy boot".  Ik vermoed dat EFI roet in het water gooit.

​MVG,

winston
—
Sent from Mailbox for iPhone