[linux] Re: Iemand Linux werkend gekregen op notebook met Win 8?

Vr Jun 14 10:45:32 CEST 2013

On 06/14/13 08:49, Victor van Rooijen wrote:
> Ik denk niet dat HP probeert het installeren van andere OS dan Windows
> tegen te gaan. Ik heb een HP620 en op de website van HP kon ik toch best
> wel wat ondersteuning voor Linux op deze PC vinden. Ik draai zelf Debian
> Squeeze.
>
> Misschien is het ook een idee om eerst eens te proberen Red Hat te
> installeren. Daar levert HP in ieder geval behoorlijk veel ondersteuning
> voor.
>
> Victor van Rooijen
Zojuist heb ik contact opgenomen met HP.  Wanneer je op hun website
zoekt naar de hp 650 notebook pc, dan vind je onder specificaties dat
HP ook SuSE Enterprise linux 11 op dat systeem werkt. Toen ik daar-
naar informeerde kreeg ik de toezegging dat ze mij een setje cd's toe
zullen sturen, en dat ik die in de komende dagen in de bus zal krijgen.
Ik wacht .........

Ken ik je nog van de AI-gg of de C-gg van de HCC van ik weet niet
hoe veel jaar geleden, of was dat een ander persoon?

Julien Michielsen

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl