[linux] Re: Iemand Linux werkend gekregen op notebook met Win 8?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Jun 14 09:52:18 CEST 2013

On 06/14/2013 08:19 AM, Julien Michielsen wrote:

> Dank je, Gerald.  Dit heeft me geweldig geholpen. Moet nog kijken hoe ik
> dit ga aanpakken, maar het zou mogelijk kunnen zijn te booten van een
> USB-stick. Ik heb nog een SD-kaart van 8 GB, en daar past wel een suse-
> iso op.  Die iso komt nu binnen en na afloop van het opsta-ritueel (douche
> & ontbijt) zal de boel wel binnen zijn.  Daarna moet ik niet alleen nadenken
> over de installatie van het OS, maar ook nog dieper over de manier waarop
> ik dat bij de Autoriteit Consument en Markt kan aanpakken. Ik vind het een
> [...]

Zou het niet heerlijk zijn als een club als de NLLGG je daarbij zou
ondersteunen en een actie zou opzetten om bij de politiek en andere
plaatsen nog eens de aandacht te vragen voor deze problemen...?