[linux] linux en werk

Nico Bouthoorn nico op cuora.nl
Vr Jun 14 11:13:35 CEST 2013

Ik zie redelijk wat 'draadjes' voorbij komen over linux promotie en
gebruik.  Nu moest ik weer op zoek naar een nieuwe baan, ik ben ook niet
de jongste meer, redelijk over de 50.  Tot mijn verbazing is er nog
steeds een te kort aan linux/unix  systeembeheerders in deze tijd.  Ik
heb ook weer een andere leuke baan gevonden in een redelijke korte tijd.
Wat ik hier mee aan wil geven is dat  linux promotie ook kan werken als
er geld mee te verdienen is.  Uit gesprekken met headhunters kwam wel
naar voren dat er een overschot is aan MS beheerders....
Ik weet niet wat jullie ervaring is? mijn ervaring is zelfs dat je
redelijk kritisch moet zijn.  Ik ben nu 2 keer in een baan terecht
gekomen waar het werk er heel anders uit zag dat me beloofd werd, tot
mijn spijt.

Een andere mail dan techniek, ik hoop niet dat ik mee mensen lastig val,

Nico