[linux] Re: Iemand Linux werkend gekregen op notebook met Win 8?

Der cl3m0t op gmail.com
Vr Jun 14 13:50:17 CEST 2013

Op 13 jun. 2013 22:51 schreef "Julien Michielsen" <julien op michkloo.xs4all.nl>
het volgende:
> ... Daarna heb ik de bios op Legacy gezet, en daarmee is
> U???? verdwenen.
> Met als gevolg dat inderdaad - na geruime tijd en blijkbaar met tegenzin
> - de machine opstart
> van de SuSE-dvd en vervolgens een zachte dood sterft ...
Heb je ook de bootvolgorde veranderd, dat de dvd als eerste op de lijst
staat? Zet anders de andere bootopties tijdelijk uit.

Of je Suse Enterprise dvd of een USB stick gaat gebruiken voor de
installatie, als je er niet van kan booten dan houdt het, vrees ik, op.

Suc6,
Der