[linux] Re: Iemand Linux werkend gekregen op notebook met Win 8?

Vr Jun 14 19:49:46 CEST 2013

joop g schreef op 2013-06-14 19:01:
> [...]
>>> USB-stick. Ik heb nog een SD-kaart van 8 GB, en daar past wel een
> Helemaal mee eens, natuurlijk... maarre... wat zou dat nou in concreto
> betekenen? "De" politiek is nogal ruim, en "andere plaatsen" is ook
> maar
> weinig concreter...
> Aan welke politicus (m/v) of partij, zou jij een brief op poten willen
> sturen,
> en wat zou daar dan wel in moeten staan? En wat verwacht je daar dan
> van?
> (niet al te veel, ongetwijfeld, maar waarom doe je het dan?)
> Kortom, ik ben het er mee eens, maarre... je zult maar bestuurslid
> [...]

In een eerder vanmiddag verstuurd bericht schreef ik

Zoekend op de website van de winkel waar ik de hp had gekocht, en op de
site van hp, zag ik dat hp de computer ook levert met SUSE Linux Enter-
prise Desktop 11. Ik heb gevraagd dit OS te ontvangen, en dit zit nu in
het
leveringsproces. De man zei dat ik het over drie dagen zou ontvangen
(zonne-dagen = maandag, werk-dagen = woensdag). Hij vertelde ook dat
hier-
mee het boot-proces vanaf de dvd opgestart zou moeten worden (wat het
niet
deed met suse 12.3) Ik zal zien wat het wordt, en zie voorlopig geen
reden
meer stappen te zetten naar de Autoriteit Consument en Markt vanwege
misleiding.
Ben heel benieuwd wat het wordt met de hp-suse_ent_11-cd.

Wanneer die HP/SuSE-cdset doet wat de man beloofde kan ik de cd's erin
doen, en booten van cd om hiermee suse11 naast of over Win8 te
plaatsen.
En wanneer dat kan heb ik wat ik wil (een snelle zeilboot met zeilen,
waarin je zelf de voorgeplaatste stinkende dieselmotor kunt
verwijderen).

Maarrem, ..... , ik moet het nog zien gebeuren ;-)

--
-W-
Julien Michielsen