[linux] Re: Iemand Linux werkend gekregen op notebook met Win 8?

joop g jjge op xs4all.nl
Vr Jun 14 20:10:18 CEST 2013

On Friday 14 June 2013 19:49:46 Julien Michielsen wrote:
[...]
> Maarrem, ..... , ik moet het nog zien gebeuren ;-)

Ongetwijfeld. Maar ik zie HP niet als een crypto-M$-agent. Zoals ik al meldde,
heb ik een jaar of twee geleden een notebook van ze afgenomen dat met SUSE
voor-geïnstalleerd geleverd werd, anders had ik er niet over gedacht. Dat wil
niet zeggen dat zoiets niet kan veranderen, maar HP is natuiurlijk niet het
kleine bedrijfje om de hoek. Ze leveren ook nog steeds supprt.

Dus ik ben benieuwd, maar niet op voorhand pessimistisch...