[linux] Re: linux en werk

Nico Bouthoorn nico op cuora.nl
Za Jun 15 14:40:47 CEST 2013

Udo van den Heuvel wrote:
> Ik ervaar dat als een race naar de bodem.
> Ook beleidstoexstanden worden bij je neergegooid.
> Er is geen beleid, simpele besluiten kun je niet uit 'leidingevenden'
> trekken, hoe goed je ook je best doet.
> Dus ga je zelf maar diagonaal door de organisatie om zaken voor te
> koken. Is dat mijn werk?
> Kennelijk wel. Maar daar krijg ik volgens mij niet voor betaald.
> En als ik e.e.a. meereken dan zit ik op een salaris wat (nu al) te hoog
> is voor wat men in mij ziet.
> (en ja, ik beheer ook dozen met spullen uit Redmond)
Dit is precies wat ik nu meegemaakt heb met mijn huidige baan ,  na een
maand of 2 na binnenkomst waren de ergste opstart perikelen voorbij ( er
was geen beheer). Er was niet veel te doen, dus ik vraag aan mijn
manager komt er nog wat?, antwoord: Ga de afdelingen langs misschien
hebben ze nog wat.... Ik heb niets anders gedaan bij vorige werkgevers
dan met afdelingen, vooral software ontwikkeling, samen te werken, maar
er moet wel beleid zijn dat ik er voor hun ben. Na wat gesprekken bleek
ook dat er veel te weinig werk was.