[linux] Re: linux en werk

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Za Jun 15 12:07:59 CEST 2013

On 15-06-2013 11:34, Harmen de Ruiter wrote:

> Niet op alle plekken, maar er worden wel meer eisen gesteld aan
> iemands sociale skills

Dat verhaal hoor ik al sinds de jaren 90 (toen ik begon in de IT).
Uiteindelijk willen bedrijven dat je veel ervaring hebt met bepaalde
technologieen zodat je meteen productief bent en dat je vooral niet
teveel salaris wilt hebben want dat is voorbehouden aan mensen met
(soms) social skils en (vrijwel) geen technische kennis (aka managers).

> en je moet moet meer kunnen dan alleen een server beheren.

Nou heb ik met infra niet veel ervaring (ik ben een ontwikkelaar) maar
dat wat ik er van zie zitten er daar nog meer nerdachtige types dan in
de software ontwikkeling.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html