[linux] Re: Iemand wifi draaiend gekregen op (hp) notebook onder suse?

Nico Bouthoorn nico op cuora.nl
Do Jun 20 20:22:14 CEST 2013

Domme vraag misschien, maar staat de wifi aan?,  ik heb ook een HP
laptop, een nc2400, daar kan ik de wifi uitzetten met een druktoets.
(een blauwe led)
Ik heb ook gehad dat de bluetooth device een conflict had met de wifi
device.  Ik moest toen de bluetooth op de blacklist zetten in
/etc/modprobe.d/
Dit is wel in een latere kernel weer opgelost.
Misschien aan andere linux proberen zoals Ubuntu of Fedora, misschien
zit er net een andere  of nieuwere kernel  release in, met bijvoorbeeld
live cd's? Het is maar een suggestie.  Soms is handiger om van een
werkende situatie uit te gaan.

Nico