[linux] conflicterend hibernate met cron.daily; hoe los je dat op?

Za mei 11 11:22:01 CEST 2013

Ik heb een cron.daily script dat iedere dag uitvoerde wat dage-
lijks gebeuren moest. (backup was een van de opdrachten.)
Het lijkt mij dat cron van streek is wanneer je hibernate gebruikt.
Lijkt dat een restart na hibernate niet meer met cron.daily "praat".
Heb daarnaar gezocht, en gevonden dat ik anacron toe moet
voegen aan "Restart Services" in common.conf.
Ik kan dat bestand echter niet vinden op SuSE 12.3, en het gebruik
van anacron is mij ook te onbekend om in zo'n plas te willen gaan
zwemmen.  Kent iemand anacron om een cron.daily-script uit te
voeren, en hoe kan ik dat dan gebruiken?
Dank,
Julien
--
Julien Michielsen