[linux] Re: Statistieken Ubuntu VPS

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Wo mei 22 12:51:56 CEST 2013

Software, maar geen scripts...? De statistieken worden doorgaans verzameld
uit logfiles door middel van een script. Nou kun je gaan vechten over wat
een script precies is, en wat mij betreft is een script een
ge-interpreteerde source (php, shell, perl, awk, javascript), i.t.t. een
gecompileerde source (Pascal, java, C), maar dat maakt voor dit doel niks uit.
En wat voor statistieken wil je dan wel verzamelen?

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com