[linux] Re: Statistieken Ubuntu VPS

Harmen de Ruiter harmen op murf.nl
Wo mei 22 13:14:00 CEST 2013

Aljo,

Wat Hans zegt. Je hebt het over een VPS, daarop heb je als het goed is root en
dus de mogelijkheid scripts te draaien en eigen software te installeren. Ik
ben zelf redelijk tevreden over awstats - http://awstats.sourceforge.net/ maar
misschien dat er inmiddels betere tools zijn. Je zou ook kunnen kijken naar
betaalde software zoals Google Analytics en consorten, maar daar hangt een
prijskaartje aan.

De vraag is dus, wat wil je er precies mee gaan doen...

Cheers,

Harmen

--
Ceci n'est pas une signature.