[linux] Re: => /boot is using 91.6% of 227MB

asmuth op bakunin.xs4all.nl asmuth op bakunin.xs4all.nl
Za mei 25 11:03:52 CEST 2013

> Met clean maak je de /var/cache/apt/archives leeg.

Dat gaat echt helpen als het probleem hem in het /boot file system zit.

Nu zou je kunnen overwegen om dat file system te vergroten, maar zinniger
is waarschijnlijk om het aantal kernels terug te brengen tot twee.

We mogen aannemen dat de Ubuntu expert op de hoogte is van de relevante
commando's en ze voor de zekerheid nog eens heeft nagekeken met 'info' of
'man'.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--