[linux] Re: => /boot is using 91.6% of 227MB

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Za mei 25 13:26:31 CEST 2013

Op 25 mei 2013 12:20 schreef "Aljo 'Ubuntu' Wijnands" <
ubuntu op aljo-online.com> het volgende:

> Op 24-05-13 21:05, Frans van Berckel schreef:
[oude kernels opschonen ]

> Beste Frans, ik heb het geprobeerd alleen het verwijderen lukt me nog
niet.

> # apt-get purge linux-image-3.5.0-29-lowlatency
>
> wat betekent purge? waarom lowlatency?

Aljo, neem eerst eens de tijd om Frans z'n mail eens goed te lezen. Hij
geeft duidelijke instructies.

Een ubuntu expert weet dit natuurlijk al lang, maar voor de volledigheid:

http://www.debian.org/doc/manuals/debian-reference/ch02.en.html

Mvg, Guus