[linux] Re: => /boot is using 91.6% of 227MB

Aljo 'Ubuntu' Wijnands ubuntu op aljo-online.com
Za mei 25 13:31:00 CEST 2013

Op 25-05-13 13:26, Guus Snijders schreef:
> Op 25 mei 2013 12:20 schreef "Aljo 'Ubuntu' Wijnands" <
> ubuntu op aljo-online.com> het volgende:
> [oude kernels opschonen ]

> niet.

> Aljo, neem eerst eens de tijd om Frans z'n mail eens goed te lezen. Hij
> geeft duidelijke instructies.
>
> Een ubuntu expert weet dit natuurlijk al lang, maar voor de volledigheid:
>
> http://www.debian.org/doc/manuals/debian-reference/ch02.en.html
>
> Mvg, Guus

Bij deze nogmaals bedankt Frans!
Al heb ik de purge opdracht zo gedaan: # apt-get purge
linux-image-3.2.0-23-generic
De melding bij het inloggen wordt niet meer weergegeven dus denk ik dat
mijn probleem opgelost is.
Aljo_