[linux] Re: netwerk perikelen

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Do mei 30 17:15:20 CEST 2013

Op 30 mei 2013 12:43 schreef "Hans Paijmans" <j.j.paijmans op gmail.com> het
volgende:

> Maar dan snap ik nog steeds niet waarom de ping van de slechtwerkende PC
> naar de router maar een halve ms duurt (en de rest van de wereld
> tientallen tot honderden...)
Het lijkt dan haast alsof de rest vd wereld een andere route gebruikt dan
de "slechte" pc.

Kun je eens een traceroute doen vanaf een andere pc?
Liefst twee keer: met en zonder dat de 'slechte' pc is ingeschakeld.

Mvg, Guus