[linux] Chrome starten zonder terminal...

paai j.j.paijmans op gmail.com
Za Nov 2 21:22:39 CET 2013

Om vanaf mijn androids te kunnen printen, moet ik een server hebben waarop Chrome draait. Maar tot nog toe kan ik Chrome alleen starten als ik vanaf een of andere client met nxclient op die server inlog en daarin Chrome start. Zet ik de client uit, verdwijnt Chrome weer en kan ik niet vanaf de android printen.

Iemand enig idee hoe ik dit eenvoudig kan oplossen?

Paai

  --
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693