[linux] Re: Chrome starten zonder terminal...

Zo Nov 3 19:41:33 CET 2013

Aldus schreef paai op Sun, Nov 03, 2013 at 08:59:42AM +0100:

> Nee dus. En als ik met een gewone terminal inlog is het chrome proces
> ook foetsie.

Geldt dat ook voor andere X11 programma's?

> --
> Dr. J.J. Paijmans
> Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI 013-4662693
> Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L) 077 888 05 77
> http://paai.uvt.nl http://paijmans.net GSM: +31 621 961 083

Als ik het NX client venster afsluit krijg ik de keus tussen
'disconnect' en 'terminate' en kies dan voor 'disconnect'.
Als ik later opnieuw inlog krijg kom ik weer in mijn oude X11 sessie
alsof er niets gebeurd is (getest met 'xclock' en  iceweasel'
programma's op Debian). Het kan van uw configuratie afhangen.

Suc6,

Daniel

--

		People who bought this story also bought....