[linux] Re: autostart vmware

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Za Nov 30 08:25:03 CET 2013

On 29-11-13 16:03, Der wrote:

> In een .desktop file van de autostart directory's. Via de
> autostart-manager van KDE kun je ook programma's en scripts toevoegen.
> Voor meer info:
> http://www.sharpley.org.uk/node/8
>
> Onderin staat ook een link naar:
> http://standards.freedesktop.org/autostart-spec/autostart-spec-latest.html

Dat is wat ik nodig had... En dat al die verschillende grafische
desktops hun eigen intefrace-idee hebben over hoe ze autostart moeten ze
zelf weten, maar hoeveel gemakkelijker zou het zijn als ze toch
.serverrc enzo centraal hielden...

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77