[linux] Re: domeinnaam vinden

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Aug 14 17:46:31 CEST 2014

On 14/08/14 16:11, Bart-Jan Vrielink wrote:

> Ik kan dus op basis van het IP adres niet weten dat www.nllgg.nl op
> dat IP adres draait. Sowieso wordt de "mapping" van het IP adres naar
> de hostnaam door de beheerder van de IP range gedaan, en dit kan
> volledig los staan van het beheer van de forward DNS.

> Ik snap eigenlijk nog steeds niet helemaal exact wat je probeert te
> bereiken. Je hebt het nu over virtual hosts van Apache. Als je wilt
> testen hoe dit geconfigureerd is, dan kun je eventueel kijken naar de
> output van apache2 -S.

Nee, mijn virtual hosts draaien naar tevredenheid. Ik wil er achter
komen wie mijn sites bezoeken, en daarom niet alleen de 'officieele'
naam van het betreffende ip-nummer weten, maar ook de andere namen die
voor dat ip-nummer zijn geregistreerd.

--
Dr. J.J. Paijmans
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77