[linux] Re: en nu weer het netwerk...

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Di Jan 21 16:13:23 CET 2014

Hoi,

Zou het kunnen zijn dat de VMWare netwerkkaart ingesteld is als NAT? Je zult dan ook allerlei forwarding in moeten stellen in vmware. Ik vind het handiger om de kaart als 'Bridged' in te stellen. Dan krijgt de VM direct van mijn router een ip-nummer en is het meer een afzonderlijke server in het netwerk.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Blijf op de hoogte en ontvang de laatste tips over Zimbra/KovoKs Contact:
http://twitter.com/kovoks

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334