[linux] Raspberryhulp gevraagd

Hein van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Di Jan 21 20:34:18 CET 2014

Dit verzoek om raspberry-programmeerhulp bij een kunstzinnig-educatief
project is van Marjon Broers. (m.boers @zonnet.nl)

Ons project ligt even 'stil', omdat we bezig zijn de energieopbrengst uit de
schommel optimaler te krijgen. Het maken van een elektrisch schema en het
programmeren van de raspberry PI zijn afhankelijk van een concreet getal
(hoeveel watt komt er nou uit), dus het is wachten op deze uitkomst.
Ondertussen hebben we van Jeroen begrepen dat het aardig wat werk is om dit
alles te programmeren.
Hij schat in dat het een week kost om alles in kaart te brengen(wat de eisen
en wensen van het systeem zijn) Vervolgens 2 tot 3 weken programmeren en dan
nog een week om te testen. Hij heeft een baan en zou dit in zijn vrije tijd
moeten doen. Dan gaat het mogelijk maanden duren.
Hij zegt dat je afzonderlijk en door meerdere mensen kunt laten
programmeren, ook in onderdelen. Wel is het handig om dan een bepaalde
structuur af te spreken zodat je daar makkelijk verder op aan kan haken.
Vandaar dat ik toch weer bij jou terugkom met de vraag of jij mensen weet
die dit samen zouden kunnen/willen doen. Of heb jij bijvoorbeeld contact met
de Hogeschool Informatica en dat ik daar eens kan polsen?
Ik hoor het graag van je.

Hartelijke groet,

Marjon