[linux] Re: /-partitie vol, apt-get purge linux-headers-3.2.0-40* weigert

Zo Jun 15 13:45:07 CEST 2014

Aldus schreef Johan Wevers op Sun, Jun 15, 2014 at 01:21:02PM +0200:

> Online data zetten zie ik als een noodgreep. Zonder internetverbinding
> heb je geen systeem.

Met dat woord 'on-line' doelde ik op het vergroten van een
bestandssysteem zonder het eerst te unmounten; heeft niets met
netwerken te maken.

> Waarom dan?

> Welke security implicaties? Op een thuissysteem?

> Goed plannen is leuk, maar als het systeem een paar jaar draait kunnen
> de omstandigheden veranderen.

Dan helpt het juist als je een stuk van je schijf nog niet hebt
toegewezen aan een File System.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....