[linux] audio devices

jjge jjge op xs4all.nl
Vr Aug 14 18:34:18 CEST 2015

Hoi, *

Ik ben net bezig om een paar oude cassettes te digitaliseren. Gaat best
makkelijk, maar ik vraag me een paar dingen af...

Waarom krijg ik een hele lijst van devices voorgeschoteld, Front MIc,
Rear MIc, LIne, CD, en nog een paar, terwijl het een eenvoudige
stereocassette is? Ik zou Left en Right verwachten, maar toch niet meer
dan dat.

Voorzover ik kan horen (mijn gehoor wordt minder) doen zowel front als
Rear Mic hetzelfde, Line en CD doen nix. Weet iemand evt wat materiaal
om me in te lezen?

bvd