[linux] Re: audio devices

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Vr Aug 14 18:41:46 CEST 2015

Wat je ziet zijn de kanalen van je geluidskaart, die zijn alleen relevant
wanneer je daar iets op hebt aangesloten. Blijkbaar heb je de cassette op
een mic ingang aangesloten, deze zijn mono. De cassette kan je beter in de
Line of cd ingang stoppen, die zijn gewoon stereo.
Als het goed is kan je via het menu naar de handleiding (Help), daarin
staat alles als het goed is uitgebreid in uitgelegd.